[O1] Elektrozawór w filtrze z węglem aktywnym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bochen
    Classic
    • 2017
    • 0

    [O1] Elektrozawór w filtrze z węglem aktywnym

    Z nowości:
    - na pokładzie nowa klapa tylna. Zgłoszona korozja + purchle przy światłach tablicy rejestracyjnej. SAP uznał to jako dobrą wolę, bo auto w ciągłym serwisie ASO. Wymiana na ich koszt (ponad 3.000 złotych sobie ASO policzyło za klapę). Ja musiałem niestety za swoje (250 zł) kupić nowe oświetlenie klapy+ trzeci stop, który panowie w ASO ,,pękli'' i w czasie demontażu uparcie twierdząc, że ,,miał już małe pęknięcie i się tylko powiększyło''. Nie mam żadnego dowodu więc nie biłem piany.

    Ku przestrodze - jak oddajecie coś do ASO to zróbcie PRZED dokumentację foto, bo potem są takie kwiatki. Ale grunt, że kapa nowa z gwarancją. 250 złotych przeżyłem.




    Od lutego o smarowanie czarnej dba też Amsoil filtrowany Mannem (polecam)


  • Bochen
    Classic
    • 2014
    • 35

    #2
    [O1] Elektrozawór w filtrze z węglem aktywnym

    Zawór jak w temacie dość donośnym głosem stuka przy pracy silnika zarówno na gazie jak i samej benzynie.

    Pomału zaczynam się przyzwyczajać, jednakże nie ukrywam jest to trochę denerwujące. Czy element ten jest wymienialny, czy warto go wymieniać i ew. ile to kosztuje?

    Czytałem trochę na forum o tym zaworku, że jest bezobsługowy itp itd jednakże cykanie denerwuje.

    Proszę o poradę, dzięki

    Komentarz

    • logan_x
      Rider
      • 2011
      • 401
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      U mnie też głośno cyka, podobno to jest norma .

      Jeśli masz Octavie I to zmień silnik na BFQ, BSE były w Octavii II.

      Komentarz

      • Bochen
        Classic
        • 2014
        • 35

        #4
        Rozumiem, że się przyzwyczaiłeś do tego i nie wymieniałeś?

        Zmieniłem, opis właśnie nie bardzo mogłem się połapać w tych oznaczeniach. dzięki

        Komentarz

        • logan_x
          Rider
          • 2011
          • 401
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Głośna praca jest normalna i nie wskazuje na złe funkcjonowanie, więc nie zmieniałem.

          Komentarz

          • lookashECL
            Rider
            • 2009
            • 416
            • Rapid (NH3)

            #6
            Widziałem gdziś na forum golfa, że chłopaki wygłuszali ten zawór przyczepając do niego piankę po panele ............ czy coś takiego.
            Po tym zabiegu "siszo jak w kościole" :-)
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz

            • Bochen
              Classic
              • 2014
              • 35

              #7
              w wygłuszanie nie chce mi się bawić. Albo wymienię, albo się przyzwyczaję do tego cykania,

              Komentarz

              • michalrh
                Rider
                • 2012
                • 322
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez Bochen
                w wygłuszanie nie chce mi się bawić. Albo wymienię, albo się przyzwyczaję do tego cykania,
                jak wymienisz, to i tak po pewnym czasie zacznie cykać.
                był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
                jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



                komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

                Komentarz

                • rimtimtim
                  Drive
                  • 2007
                  • 65

                  #9
                  Dokladnie, ten typ tak ma, wygłuszenie maski choć połowicznie zlikwiduje słyszalność tego cykania.
                  "It's not important to be better than someone else, but to be better than yesterday."
                  Prof. Jigoro Kano

                  Komentarz

                  Pracuję...